Driftstörning - Business Objects - VAS
IT/Telefoni
2020-04-09 08:00
2020-04-09 14:41
Omfattning:
Business Objects
Påverkan:
Laddning av data från VAS har inte fungerat och felsökning pågår.
Vid frågor kontakta Servicedesk 010-476 19 00
Driftavbrott Auricula
IT/Telefoni
2020-04-08 12:00
2020-04-08 12:30
Uppdatering/driftstörning av Itrip och Sjukreseintyg (Itrip WebIntyg)
IT/Telefoni
2020-04-08 10:30
2020-04-08 12:00
Omfattning:
Uppdatering/driftstörning av Itrip och Sjukreseintyg (Itrip WebIntyg)
Påverkan:
Totalt avbrott mellan 10:30-12:00 eller sporadiska störningar
Starttid:
2020-04-08 kl. 10:30
Sluttid:
2020-04-08 kl. 12:00
Kontaktperson:
Mats Emanuelsson, Stab Ambulans diagnostik och hälsa, 035-134234
Servicefönster Svevac
IT/Telefoni
2020-04-07 18:00
2020-04-07 22:00
2020-04-07 kl 18:00
Driftstörning - Business Objects - VAS
IT/Telefoni
2020-04-06 08:00
2020-04-07 07:00
Omfattning:
Business Objects
Påverkan:
Laddning av VAS-data har inte fungerat och felsökning pågår.
Vid frågor kontakta Servicedesk 010-476 19 00
Driftstörning - Lifecare pga nätverksavbrott i Halmstad området.
IT/Telefoni
2020-04-02 13:52
2020-04-02 17:00
Halmstad kommun meddelar att arbete i Lifecare är påverkat, för deras medarbetare, av nätverksavbrottet i Halmstad området.
Vid frågor kontakta Servicedesk 010-476 19 00Driftstörning - Nätverksförbindelse i Halmstad-området
IT/Telefoni
2020-04-02 11:45
2020-04-02 17:00
Felsökning pågår.
Vid frågor kontakta Servicedesk 010-476 19 00Servicefönster - NPÖ
IT/Telefoni
2020-04-02 08:00
2020-04-02 10:00
Omfattning:
Ett servicefönster är planerat av leverantör för driftsättning av en ny release av NPÖ - Nationell Patientöversikt.
Påverkan:
Under servicefönstret kan kortare driftavbrott uppstå i tjänsten. Prova då att logga in igen.
Starttid:
2020-04-02 kl. 08:00
Sluttid:
2020-04-02 kl. 10:00
Kontaktperson:
Anette Larsson, IT-service, 0340-481802
Akut driftavbrott - TeleQ
IT/Telefoni
2020-04-01 12:15
2020-04-01 12:30
Information från leverantör.
Akut omstart av Aurora teleQ kommer att göras idag 2020-04-01 med start kl 12.15. Förväntad nedtid är 5 minuter då Aurora teleQ kommer att vara otillgängligt.
Det kommer inte att kunna gå att logga in, ringa in eller ut.
Vissa delar av Aurora teleQ fungerar inte som det ska och för att försäkra att systemet är fortsatt stabilt så behöver vi starta om systemet.
Driftstörning - Business Objects - Beläggningsuppföljning
IT/Telefoni
2020-04-01 08:00
2020-04-02 08:50
Påverkan:
Laddning av beläggningsuppföljning har inte fungerar och felsökning pågår.
Vid frågor kontakta Servicedesk 010-476 19 00